Wednesday, January 6, 2010

Watercolor Stretcher Board

Vaccines and Immunization Fraud

VACCINE IMMUNITY O '?



C 'is an old superstition to the effect that an "attack" of certain diseases immunizes against future "attacks" the same disease. All the so-called infectious diseases are not supposed to confer this immunity, the principle upon which this claim immunity is not 'universally applicable.



While an "attack" is supposed to confer immunity to smallpox, you may have pneumonia, ten or a hundred times. While an "attack" of scarlet fever is supposed to confer immunity, you can have a typhoid fever several times.

You can have a thousand lives in a cold, the flu several times and gonorrhea, typhoid fever, cholera several times. Throughout the whole theory of immunization of more collapses in the so-called infectious diseases where the disease is supposed to succeed.
But what happens in those diseases where an "attack" is supposed to confer immunity? It 's true that an "attack" protects against "attacks" more?

diphtheria You can have several times, even during convalescence. You can have the measles and scarlet fever several times. You can have the mumps several times. There have been cases that have had several times smallpox. There is a classic case where a doctor had smallpox five times and each time shortly after a successful vaccination.
On the basis of this vague and unsubstantiated superstition, she supported the theory and practice that was used to produce artificial immunity for vaccines, serums, etc..
Scientists dicono che l’organismo “attaccato” produce degli anticorpi per lottare contro l’infezione e che rimangono nel corpo dopo che l’infezione sia stata vinta con successo, ciò che procura una protezione futura contro l’infezione.


Vaccinando le persone in salute, si suppone che questi anticorpi siano introdotti nel corpo da una sorgente esterna, ed il vaccino si suppone stimoli la produzione degli anticorpi ipotetici stabilisca così un’immunità artificiale. Ora, l’insuccesso costante di tutti i vaccini e di tutti i sieri per compiere ciò che si aspettava da essi dovrebbe convincere ogni persona intelligente che la pratica dell’immunizzazione è tutta una frode.





I MISFATTI DEL VACCINO













VIDEO





Che la vaccinazione produca la formazione di una pustola, spesso accompagnata da una eruzione lo sappiamo. Che si abbia della febbre, un malessere generale, il gonfiore ed il dolore delle ghiandole linfatiche adiacenti e altri sintomi di infezione settica, sappiamo anche questo.


Che talvolta sopraggiunga la morte, lo sappiamo pure. La stupidita‘ di tali pratiche risiede nel fatto che rappresentano un capovolgimento della Natura. Per prevenire la malattia, si produce la malattia!
Per prevenire la malattia, non si evitano le sue cause, ma al contrario, si introducono deliberatamente le cause della malattia nel corpo. Si pratica questo sulla base della teoria assurda che così si spinge il corpo a produrre degli anticorpi.


Si dà al soggetto una malattia leggera per proteggerlo da una malattia più grave!  Il vaccino, proteggerà contro le zanne di una tigre, ma non contro il morso di un piccolo gatto. Così, non si costruisce la salute con gli elementi della salute, ma con le cause della malattia. Non si salva la vita with the help of his friends, but with his enemies!
's ridiculous to prevent a big lie as much as teaching a child to tell small lies. We try and make sure an immoral life.

0 comments:

Post a Comment